Totalt antall sidevisninger

fredag 4. mars 2011

Kista får vente! Jeg har kjøpt oss kaffemaskin :D

Jeg har hatt lyst på kaffemaskin lenge. Sånn kapselkaffemaskin som er enkel å rengjøre, enkel i bruk og som lager god kaffe! I tillegg måtte den se litt sånn retro-aktig ut med den rette fargen og formen. Ikke så lett egentlig... Men i dag fant jeg den! Den passer så og si perfekt! Det er en nespresso citiz & milk d120 og den er krem-hvit og fin! Nå skal jeg lage kaffekrok i stua, bilder kommer når det er ferdig... Her er et bilde av selve maskinen:



Nå spørs det om jeg får sove i kveld, etter å ha prøvesmakt 3 av de 16 forskjellige kaffesmakene...

Mmmmmmmm, KAFFE!

4 kommentarer:

  1. Jeg kommer på besøk snarest:-)
    Hilsen en mildt misunnelig svigerinne-Mari...

    SvarSlett
  2. Og du er hjertelig velkommen :)

    SvarSlett
  3. Mmmm! Jeg fikk kaffemaskin av mannen her om dagen jeg<3 en Dolce Gusto. Superdeilig og lettvint!

    SvarSlett