Totalt antall sidevisninger

søndag 6. mars 2011

Kista med det rare i

Vel, rart er det kanskje ikke det som er oppi, men det i alle fall noe helt annet enn det mormor hadde oppi den!


Jeg har arvet en herlig liten kiste etter mormor. Hun bestemte at jeg skulle ha den, og det gjør det enda koseligere å ha den i stua. Først tenkte jeg å ha duker/kjøkkenhåndklær eller servietter i den. Så tenkte jeg at den er perfekt til å samle interoørbladene mine i. Men siden jeg fant denne til bladene:



bestemte jeg meg for å bruke den til noe helt annet, nemlig POKERKISTE :D Jeg er blitt veldig glad i å spille poker, både på nett og rundt et bord. Denne kista passet perfekt til å ha alt stæsjet oppi!

Kista er svært gammel, men i meget god stand. Den rommer alt man trenger til pokerspilling (bortsett fra snacks og drikke). Her følger noen bilder:



Pokerkoffert, x antall kortstokker, glass med pokerpenger og den hjemmelagede pokerduken!


Jeg er alltid kamelen :D

3 kommentarer:

  1. Råfin kiste!!! Heldig du er som får slike fine arvestykker:)

    SvarSlett
  2. hei!

    så fin kiste! Og så morsomt med poker!



    Linda

    SvarSlett
  3. Takk! Jeg er blitt veldig glad i kista :)

    SvarSlett