Totalt antall sidevisninger

fredag 25. februar 2011

Her hos oss 4

Ja, som tittelen tilsier vil jeg her skrive litt om hvordan vi har det her hos oss :) Dette er mitt første innlegg, så dere må være så snille å bære over med meg. Jeg har ikke blogget så voldsomt mye før... Det jeg er spent på nå, er om jeg vil få noe besøk her inne, eller om det blir kun meg! Det gjenstår å se.

Jeg kommer til å skrive litt om hvordan vi bor, interiør og kanskje andre hverdagslige gjøremål. For omlag to år siden kjøpte vi et hus som vi forelsket oss helt i, selv om vi så at vi måtte pusse opp litt for å få det som vi ville. Vi er godt i gang med oppussingen, men noe gjenstår ennå... Har du lyst å legge igjen en kommentar så titter jeg gjerne innom bloggen din om du har.

Her kommer noen bilder av huset:

Slik så loftsstua ut før vi pusset den opp.

Slik ble den... Her koser vi oss gjerne om kveldene

Velkommen inn...

Og slik ser huset ut utenifra


Dette er altså hos oss 4. FIRE? Sier du kanskje.. Jeg har jo helt glemt å nevne Hugopusen. Jeg avslutter dette innlegget med to bilder av verdens søteste pysepus Hugo :)

Hugo koser seg på verandaen

Zzzzzzzzzzzzzzz

1 kommentar: