Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. februar 2011

Så var det den vedkassa da...

For en liten tid siden gikk det opp for meg at vi ikke hadde noen skikkelig veddunk i huset her. Jeg søkte etter gamle kasser og veddunker på det berømte finn.no, men fant ikke helt det jeg så etter. Så begynte jeg å tenke! Huset til mammaen min har en herlig eplehage, og den eplehagen tilhørte et hotell som befant seg i samme gate for xxx antall år siden. Poenget er at i den kjelleren hennes, står det gamle eplekasser som er godt brukt og relativt slitne. Akkurat som jeg liker det! Jeg tok en tur innom og fant akkurat det jeg håpet på :) Så var det frem med hammer, spiker og superlim, og vips! Ny vedkasse!
Men nå klarer jeg ikke helt å bestemme meg... Skal jeg male den?



Denne full av bjørkeved er et deilig syn...

Ellers har jeg noen konkrete planer for dagen! Finne nye, morsomme knotter til skapene på badet :) Om jeg finner noen, skal jeg være snar med å vise de frem!

7 kommentarer:

  1. Åh for ei lekker kasse :) Jeg synes den var rålekker som den var, så jeg synes du skal beholde den som den er jeg :)
    Ønsker deg en kjempe fin kveld videre!

    SvarSlett
  2. Fantastisk kasse!
    Sier som i kommentaren over her, rålekker som den er:))
    Super som vedkasse!
    God søndag til deg:)

    SvarSlett
  3. Hei..
    Takk for hilsen:)

    Fy søren for en råtøff kasse:)
    Den hadde jeg ALDRI malt..
    Men det er jo opp til deg:)
    Veden passer jo perfekt sammen med trefargen:)

    Ha en fin Søndag.
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Ikke mal den! Dritfin kasse!


    Lene

    SvarSlett
  5. Takk :) Tror nok den forblir umalt ja...

    SvarSlett
  6. Takk for besøk på bloggen min!

    For en KUL kasse du har laget. Helt enig at du ikke må male den.. men kanskje sette på hjul? De har små kjekke hjul på biltema som er superenkle å skru på. :o)

    SvarSlett
  7. For en fantastisk god ide! Dette må jeg sjekke ut :D Takker!

    SvarSlett