Totalt antall sidevisninger

fredag 25. februar 2011

Noen detaljer

Jeg hadde egentlig tenkt til å vente til i morgen, men jeg må bare skrive om den siste oppussingen, eller nedpussingen om du vil, i huset; baderommet i 1. etg. Jeg har sans for gamle, nedslitte tremøbler og fikk plutselig en impulsiv trang til å male baderomsskapene grønne, for så å pusse de ned igjen med sandpapir og grov-fil. Jeg ble veldig fornøyd, men aller best: Mannen ble positivt overrasket han og :) Her kommer noen bilder:

Slik så badet ut før. Men dette bildet er tatt i dagslys i motsetning til de to andre

Slik ser det ut nå, etter min meget impulsive omgang med malespannet :)


Det kommer vel egentlig ikke helt frem på bildene hvor bra det ble... Men det ble iallefall akkurat slik jeg hadde sett for meg, og det er jo det viktigste. Mulig jeg får tatt noen bedre bilder etterhvert.

Ellers har jeg mekket sammen en ny vedkasse som jeg elsker. Den kommer det nok mere om i neste innlegg!

2 kommentarer:

  1. Ser lovende ut dette! Gleder meg til å se vedkassa...

    SvarSlett